woensdag 27 november 2019

IFS tekent contract met SBM Offshore

sbm

Nieuw ERP-systeem maakt digitale transformatie mogelijk – zowel onshore als offshore

Eindhoven, 27 november, 2019 – IFS, wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties, is een samenwerking aangegaan met SBM Offshore. De marktleider op het gebied van ontwerp, levering, installatie en levensduurverlenging van drijvende productieoplossingen, heeft voor IFS Applications™ gekozen om zijn groei te waarborgen en digitale transformatie te versnellen.

SBM Offshore koos voor IFS op basis van zijn expertise in de branche, bewezen oplossingen voor het ondersteunen van on- en offshore activiteiten, evergreen architectuur, de intuïtieve gebruikerservaring en de robuuste, industriespecifieke capaciteiten.

Marco Verdonschot, algemeen directeur van IFS Benelux: “We zijn vereerd om samen te werken met SBM Offshore, een van de meest gerespecteerde namen in de branche. IFS is ooit begonnen in de asset-intensieve, projectgeoriënteerde energiesector en we zijn trots dat we dicht bij onze klanten zijn gebleven en hun behoeften kunnen ondersteunen. Dankzij deze ervaring zijn we ervan overtuigd dat we een unieke positie hebben om SBM Offshore te helpen zijn doelen te bereiken.”

Kijk voor meer informatie over hoe IFS bedrijven in de energie-, nuts- en grondstoffensector ondersteunt op: www.ifs.com/corp/industries/energy-utilities-and-resources/.

Over IFS

IFS ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten, maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 3.700 medewerkers en ondersteunt meer dan tienduizend gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Kijk voor meer informatie op ifs.com.

Volg ons op Twitter: @ifs

Lees meer in onze IFS Blogs over technologie, innovatie en creativiteit: https://blog.ifs.com/

Petra Tuitert

Telefoon: 31 40 292 32 92